Pénztermelő workshop - Harmadik kulcs

Ahhoz, hogy stabil márkát építs a vállalkozásod számára, elárulom, hogy nem kell, hogy feketeöves marketinges legyél! Viszont birtokolnod kell azt a Három Kulcsot, amelyek a sikeres márkádhoz vezető ajtót nyitják.

Ezen a 2 napos online Pénztermelő márkaépítés workshopon érthetően és alaposan kidolgozzuk a  márkáddal és a vállalkozásoddal kapcsolatos azon legfontosabb kérdéseket, amelyek lehetővé teszik, hogy megszerezd a Harmadik Kulcsot, azaz, hogy pontosan tudd, HOGYAN add el a márkád termékeit és szolgáltatásait!

Psszt! Most elárulok neked egy titkot, amit sokan nem tudnak…

… és pontosan ezért nem tudnak pénztermelő márkát építeni, hanem stagnál a vállalkozásuk.

 Az Első Kulcs, azaz, hogy ‘KIK a legértékesebb vevőid?’ nélkül teljesen esélytelen, hogy megszerezd a Második Kulcsot.

És bár látszólag a Harmadik Kulcs, azaz, hogy ‘HOGYAN prezentáld a márkádat?’ könnyedén a kezedbe kerül, elárulom, hogy az Első és a Második Kulcs nélkül sosem nyitja ki a sikeres márkádhoz vezető ajtót… 

Nyilas Anita

Alapító, Brandfulness Akadémia

N

Neked való ez a workshop:

  • Ha igazán pénztermelő márkára vágysz
  • Ha a saját szolgáltatásodat vagy termékedet értékesíted vagy van ráhatásod a márka alakulására
  • Ha úgy érzed, pontosan tudod, hogy KIK a legértékesebb vevőid, de valamiért még nem sikerült magad köré vonzani őket.
  • Ha az eddigi marketinged valamiért nem működik.
  • A “csodafegyverek helyett” az átgondolt stratégiában hiszel.
  • Ha neked (még) nem bonyolult marketing stratégiákra van szükséged, hanem magabiztos alapokra.
  • Szeretnél a lehető legjobb olyan ügyféllel és megrendelővel együtt dolgozni, akik a megfelelő árat fizetik neked.
M

Nem neked való ez a workshop:

  • Ha még nem teljesen vagy biztos abban, hogy KIK a legértékesebb vevőid, mert akkor az Első Kulcs workshopot ajánlom neked.
  • Nincs kedved a márkád stratégiával foglalkozni, hanem kiszerveznéd másnak a gondolkodást.
  • Gyors és azonnali megoldásokat keresel, amivel holnapra milliárdos vállalkozó leszel.
  • Ha azt gondolod, hogy a marketing csak annyi, hogy “elkezdem hirdetni magamat”

Honnan tudhatod, ha nem tudod még pontosan, hogy MIT kínálj a legértékesebb vevőidnek?

cry Kapsz megkereséseket és vannak érdeklődőid, de valamiért mégsem Rád esik végül a választás, tehát nem tőled vásárolnak.

cry Ha megkérdezik, hogy mivel foglalkozol, nem tudsz egy olyan mondattal válaszolni, amitől felcsillan a másik ember szeme, hogy ‘Wow! Ez aztán igazán érdekes!’

cry Minden marketinged és hirdetésed eredménytelen vagy nagyon alacsony hatékonyságú.

cry Nem tudod egyértelműen és egyszerűen megfogalmazni, hogy miben különbözöl a versenytársaidtól.

Nem jó célcsoport

 A 2 napos MÁSODIK KULCS workshop segítségével végre azt érezheted, hogy a márkád elkezd igazán egyedivé válni

Kristálytiszta képet kapsz arról, hogy…

U

MIT kínálj a márkád LEGÉRTÉKESEBB vevőinek?

Képzeld el…

N

...amikor a kommunikációdban pontosan azokat a dolgokat mondod, amelyeket a vevőid keresnek, így lelkesen választanak téged és vásárolnak nálad

N

...az érzést, amikor egy-két mondattal fel tudod kelteni az emberek érdeklődését a vállalkozásod iránt, és látod a szemükben azt a bizonyos "Aztaaa..." csillogást

N

....milyen érzés lesz, amikor már nem kell a konkurenciával bajlódnod és folyamatos árversenybe belemenned, mert pontosan tudod, mivel és hogyan adsz többlet értéket a vevőidnek.

N

....milyen érzés lesz, amikor elkezd sokkal több értékesítésed, ezáltal bevételed lenni, mint korábban

Szia, Nyilas Anita vagyok, márkaépítési szakértő és mentor!

20 év szakmai tapasztalattal abban segítem a vállalkozókat és cégeket, hogy sikeres márkát építsenek fel, aminek köszönhetően több bevételt tudnak szerezni és nyereségesebben tudnak működni, mint korábban.

A marketing és márkaépítési tapasztalataimat olyan nagyszerű cégeknél tanultam és tökéletesítettem, mint az Invitel, a Telekom, a BioTech USA és a Telenor.

Ma már a sikeres márkaépítés fortélyait tanítom az ügyfeleimnek úgy, hogy az a teljesen kezdők számára is könnyen érthető és azonnal a gyakorlatban is alkalmazható legyen.

A workshop során

N

Feltárod a célcsoportod legmélyebb mozgatórugóit, céljait, vágyait, kifogásait, félelmeit.

N

Meghatározod, hogy miről szól a márkád, mik lesznek az erősségeid, mitől leszel más, mint a versenytársaid.

N

Felépíted a márkád legfontosabb aspektusait, hogy valóban te legyél a legjobb választás a vevőid számára.

N

Megírod a márkapozícionálásodat és kidolgozod a márkád ígéretét.

N

Kialakítod a termékportfóliódat és az árstratégiádat.

N

Elkészíted a legértékesebb vevői csoportod karakter leírását.

N

Beazonosítod a legnagyobb mareting kihívásodat.

A workshop tematikája

1. NAP

9:00 – 16:00

A CÉLCSOPORT MÉLY MEGÉRTÉSE

  • A célcsoportod mozgatórugóinak a feltárása
  • Mi a marketing kihívásod a célcsoportodnál?

PIACI RÉSEK ÉS LEHETŐSÉGEK

  • Kik a legfontosabb versenytársaid?
  • Mi kell a legérétkesebb vevőidnek?
  • A legértékesebb vevő-karaktered finomhangolása

Körülbelül óránként 10 perc szünetet tartunk és délben egy 30 perces ebédszünetet. A befejezés vége mindig a résztevők számától is függ.

2. NAP

9.00 – 15.00

PIACI RÉSEK ÉS LEHETŐSÉGEK II.

  • Miből fogja elhinni a legértékesebb vevőd, hogy valóban Te vagy a legjobb választás?
  • Mitől tudsz igazán egyedi lenni?
  • Mi a márkapozícionálásod?
  • Mi a márka ígéreted?

TERMÉK ÉS ÁRSTRATÉGIA

  • Hogyan épüljön fel a kínálatod?
  • Hogyan alakítsd ki az áraidat?

Körülbelül óránként 10 perc szünetet tartunk és délben egy 30 perces ebédszünetet. A befejezés vége mindig a résztevők számától is függ.

Van néhány extra bónusz, amit a workshop résztvevőjeként kapsz:

#1 BÓNUSZ: Kedvezmény a 365 történetmesélő közösségi média poszt szöveg csomag árából.

A workshopon megtanult márkaépítési alapokkal ezek a poszt szövegek a legideálisabb kombót nyújtják neked ahhoz, hogy profi közösségi média jelenléted legyen!

Értéke: 10.000 Ft

#2 BÓNUSZ: Gyakorlati munkafüzet a teljes workshophoz.

A workshop teljes menetrendjéhez digitális munkafüzet tartozik, amely segítségével bármikor felül tudod vizsgálni a márkastratégiádat és könnyedén módosítani is tudsz rajta úgy, hogy közben továbbra is egységben átlátod az irányokat.

Értéke: 39.900 Ft

A Második Kulcs márkaépítés online workshop ára:

79.900 Forint

A következő workshop időpontja: 2021. június 15.

Ennyi időd van jelentkezni:

Nap

:

Óra

:

Perc

:

Mp

Biztos vagyok benne, hogy a workshop ára sokszorosan megtérül számodra a jövőben, ezért 100% pénzvisszafizetési garanciát vállalok!

Amennyiben a workshop első napjának a végén úgy érzed, hogy az elhangzottak számodra nem jelentettek értéket és nem tudod később felhasználni a gyakorlatban, a befizetett összeg teljes egészét kérdés nélkül visszautalom neked.

Töltsd ki a jelentkezési űrlapot és foglald le a helyedet a Második Kulcs márkaépítés workshopon!

Add meg az adataid az alábbi mezőkben és a beérkezést követően azonnal elküldöm a további információkat a fizetéssel kapcsolatban.

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát. Ha nem akarod engedélyezni a sütik használatát, akkor a böngésződ megfelelő beállításaiban tiltsd le cookie-k tárolását.

Bezárás