Márkaépítés workshop - az első kulcs

Ahhoz, hogy stabil márkát építs a vállalkozásod számára, elárulom, hogy nem kell, hogy feketeöves marketinges legyél! Viszont birtokolnod kell azt a Három Kulcsot, amelyek a sikeres márkádhoz vezető ajtót nyitják.

Ezen az 1 napos online márkaépítés workshopon érthetően és alaposan kidolgozzuk a  márkáddal és a vállalkozásoddal kapcsolatos azon legfontosabb kérdéseket, amelyek lehetővé teszik, hogy megszerezd az Első Kulcsot, azaz, hogy pontosan tudd, KIK a legértékesebb vevőid.

Az Első Kulcs nélkül egyszerűen esélytelen, hogy megszerezd a Második Kulcsot (MIT kínálj nekik pontosan). És bár látszólag a Harmadik Kulcs (HOGYAN prezentáld a márkádat?) könnyedén a kezedbe kerül, elárulom, hogy az Első és a Második Kulcs nélkül sosem nyitja ki az ajtót… 

N

Neked való ez a workshop:

  • Ha a saját szolgáltatásodat vagy termékedet értékesíted és ehhez szeretnél márkát építeni.
  • Ha úgy érzed, még nem kristály tiszta a számodra, hogy egészen pontosan KIK a legértékesebb vevőid.
  • Ha az eddigi marketinged valamiért nem működik.
  • A “csodafegyverek helyett” az átgondolt stratégiában hiszel.
  • Ha neked (még) nem bonyolult marketing stratégiákra van szükséged, hanem magabiztos alapokra.
  • Szeretnél a lehető legjobb olyan ügyféllel és megrendelővel együtt dolgozni, akik a megfelelő árat fizetik neked.
M

Nem neked való ez a workshop:

  • Nincs kedved a márkád stratégiával foglalkozni, hanem kiszerveznéd másnak a gondolkodást.
  • Gyors és azonnali megoldásokat keresel, amivel holnapra milliárdos vállalkozó leszel.
  • Ha azt gondolod, hogy a marketing csak annyi, hogy “elkezdem hirdetni magamat”

Honnan tudhatod, ha nem jól határoztad meg, hogy KIK a legértékesebb vevőid?

cry A kommunikáció és a tartalomgyártás egy hatalmas küzdelem, mert azt érzed, rengeteg dologról kell beszélned és nem tudod, mire helyezd a fókuszt

cry Úgy érzed, MINDENKI IS a vevőd lehet, akit érdekel a téma, amivel foglalkozol

cry Minden marketinged és hirdetésed eredménytelen vagy nagyon alacsony hatékonyságú

cry Látszólag senkit sem érdekel, amit mondasz

cry Akik megkeresnek, azok közül sokról kiderül, hogy nem tudsz számukra értékesíteni

Nem jó célcsoport

Az 1 napos ELSŐ KULCS workshop segítségével végre azt érezheted, hogy a vállalkozásod stabil alapokra került

Kristálytiszta képet kapsz arról, hogy…

U

Ki a vállalkozásod LEGÉRTÉKESEBB vevői?

Képzeld el…

N

...már nem érzed azt, hogy olyan hangosan és sokat kell beszélned, hogy minden emberhez eljusson a mondandód, mert a tömegben pontosan beazonosítod, hogy kikhez akarsz kommunikálni.

N

...tudni fogod, hogy kikre koncentrálj és minden marketinged és tartalomgyártási folyamatod sokkal egyszerűbbé, ugyanakkor hatékonyabbá válik.

N

....milyen érzés lesz, amikor tisztán látod magad előtt a legértékesebb vevőidet megszemélyesítve.

Szia, Nyilas Anita vagyok, márkaépítési szakértő és mentor!

20 év szakmai tapasztalattal abban segítem a vállalkozókat és cégeket, hogy sikeres márkát építsenek fel, aminek köszönhetően több bevételt tudnak szerezni és nyereségesebben tudnak működni, mint korábban.

A marketing és márkaépítési tapasztalataimat olyan nagyszerű cégeknél tanultam és tökéletesítettem, mint az Invitel, a Telekom, a BioTech USA és a Telenor.

Ma már a sikeres márkaépítés fortélyait tanítom az ügyfeleimnek úgy, hogy az a teljesen kezdők számára is könnyen érthető és azonnal a gyakorlatban is alkalmazható legyen.

A workshop során

N

Feltárod a saját legmélyebb mozgatórugóiat és miért-jeidet.

N

Felfested a márkád jövőképét, aminek a megvalósításán mostantól minden nap dolgozol.

N

Feltérképezed a piacodat és meghatározod a lehetséges legértékesebb vevői csoportjaidat.

N

Megismered a lehetséges célcsoport kiválasztási módszereket, hogy a számodra legoptimálisabbat használd.

N

Objektív szempontok szerint kiválasztod a legértékesebb vevői csoportodat.

N

Elkészíted a legértékesebb vevői csoportod karakter leírását.

A workshop tematikája

9:00 – kb. 14:30

TE

  • A TE motivációid
  • A TE víziód
  • A TE küldetésed

KIK A LEGÉRTÉKESEBB VEVŐID?

  • A piacodat alkotó emberek csoportokba rendezése (piac szegmentáció)
  • A lehetséges versenytársaid
  • Célcsoport választási lehetőségek
  • A legértékesebb vevői csoportod meghatározása
  • A legértékesebb vevőid karakter leírása

Körülbelül óránként 10 perc szünetet tartunk és délben egy 30 perces ebédszünetet. A befejezés vége mindig a résztevők számától is függ.

Első Kulcs füzet

Van néhány extra bónusz, amit a workshop résztvevőjeként kapsz:

#1 BÓNUSZ: Kedvezmény a 365 történetmesélő közösségi média poszt szöveg csomag árából.

A workshopon megtanult márkaépítési alapokkal ezek a poszt szövegek a legideálisabb kombót nyújtják neked ahhoz, hogy profi közösségi média jelenléted legyen!

Értéke: 5.000 Ft

#2 BÓNUSZ: Gyakorlati munkafüzet a teljes workshophoz.

A workshop teljes menetrendjéhez digitális munkafüzet tartozik, amely segítségével bármikor felül tudod vizsgálni a márkastratégiádat és könnyedén módosítani is tudsz rajta úgy, hogy közben továbbra is egységben átlátod az irányokat.

Értéke: 9.900 Ft

Az Első Kulcs márkaépítés online workshop ára:

19.900 Forint

A következő workshop időpontja: 2021. május 15.

Ennyi időd van jelentkezni:

Nap

:

Óra

:

Perc

:

Mp

Biztos vagyok benne, hogy a workshop ára sokszorosan megtérül számodra a jövőben, ezért 100% pénzvisszafizetési garanciát vállalok!

Amennyiben a workshop végén úgy érzed, hogy az elhangzottak számodra nem jelentettek értéket és nem tudod később felhasználni a gyakorlatban, a befizetett összeg teljes egészét kérdés nélkül visszautalom neked.

Töltsd ki a jelentkezési űrlapot és foglald le a helyedet az Első Kulcs márkaépítés workshopon!

Add meg az adataid az alábbi mezőkben és a beérkezést követően azonnal elküldöm a további információkat a fizetéssel kapcsolatban.

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát. Ha nem akarod engedélyezni a sütik használatát, akkor a böngésződ megfelelő beállításaiban tiltsd le cookie-k tárolását.

Bezárás