Márkakommunikáció

A márkakommunikáció célja, hogy kapcsolatot építsen fel a márkád és az ügyfeleid között. Nem minden kommunikációd kell, hogy direktben az értékesítésről szóljon. Viszont minden kommunikációdnak az a feladata, hogy kapcsolatot építsen fel a márka és az ügyfelek között.

Nagyon sokan nem értik a márkakommunikáció lényegét

Sok emberrel beszéltem már, akiknek az egyik legnagybb problémájuk az volt, hogy nem tudták, hogyan használják ki a márkakommunikáció eszköztárát a márkájuk építésére.

Pedig ez az egyik leghatékonyabb és legkézenfekvőbb megoldás arra, hogy hatékonyan közvetítsd a márkád üzeneteit a célcsoportod felé. Ameddig azonban nem tudod pontosan, hogy miről, melyik csatornákon és hogyan kommunikálj, addig a tartalomgyártás egy valódi kínszenvedés lesz a számodra. Ráadásul hatékonytalan is.

Használd hatékonyan a márkakommunikáció eszköztárát!

A kommunikációs tartalmakat klasszikusan 3 fő kategóriába soroljuk:

  • Edukál, azaz tanít, új ismereteket, információkat, nézőpontokat mutat be
  • Inspirál, akár cselekvésre akár új ötletekre, gondolatokra
  • Szórakoztat

Bármelyik típusú kommunikációs tartalmat készíted is el, törekedj arra, hogy folyamatosan építsd a célcsoportod fejében a márkádhoz fűződő kapcsolódást.

Azaz folyamatosan add át számukra, hogy:

  • érted a célcsoportod vágyait és problémáit
  • te hogyan tudsz hozzájárulni ezek megoldásához
  • miért te válasszák a te márkádat

Az eredményes márkakommunikáció segítségével áramlanak hozzád az új vevők és ügyfelek

Gondolj csak bele, milyen nagyszerű érzés az, amikor pontosan tudod, hogy miről szeretne hallani a célcsoportod és mindezt Tőled kapja meg! Pontosan úgy és olyan dolgokról beszélsz nekik, amely kapcsán ők újra és újra megbizonyosodnak arról, hogy Te vagy az ő emberük! Hát nem ezt akarod? Dehogynem! Akkor tanuld ki a hatékony és eredményes márkakommunikáció trükkjeit és élvezd azt, hogy hipp-hopp a versenytársaidat megelőzve a célcsoportod kedvenc választásává válsz.

Összegzés

A márkakommunikáció modulban megérted, hogy miről, milyen csatornákon és hogyan kommunikálj úgy a célcsoportod felé, hogy megbizonyosadjanak arról, hogy a Te márkád az ideális választás a számukra.

Kattints és ismerd meg a márkaépítés oktatás többi modulját is!