Piaci rések és lehetőségek

Szeretnéd megnyerni a célcsoportod tagjait magadnak? Naná, hogy szeretnéd! A piaci rések és lehetőségek feltárása pontosan ehhez segít téged hozzá!

Most itt az ideje, hogy elkezd kidolgozni, hogy milyen lesz a Te márkád? Hogyan és mit fogsz kínálni ahhoz, hogy felhívd magadra a célcsoportod figyelmét és az elsőszámú választási helyre pozícionáld magadat a célcsoportod köreiben.

A piaci rések és lehetőségek kiaknázása nélkül nehéz dolgod lesz!

A piaci verseny szinte minden szektorban nagy és aki nem találja meg mielőbb azokat a piaci réseket és lehetőségeket, ahol meg tudja vetni a lábát és el tud kezdeni növekedni, az bizony hamar elvérzik. Egyszerűen azért, mert sokkal több anyagi és humán erőforrásra van szükség egy általános és nagy piaci igény lefedésére.

Törekedj arra, hogy feltárd a célcsoportodon belül lévő piaci réseket és lehetőségeket!

Ha ezeket megtalálod és ügyesen reagálsz rájuk, akkor nyert ügyed lesz! Igaz, hogy minél specifikusabb az igény, annál kevesebb ember érinthet és így joggal gondolhatod, hogy potenciális piacokat veszítesz, de ez tévedés!

Minél konkrétabban és pontosabban szolgálsz ki bizonyos piaci igényeket, annál ideálisabb választás leszel a potenciális ügyfeleid és vevőid számára. Így a célcsoportod ezen alszegmensében meg tudsz erősödni és lesz tőkéd arra, hogy újabb alszegmenseket hódíts meg.

A piaci rések és lehetőségek kiaknázásával egy stabil növekedési pályára állíthatod a márkádat. Meg tudod találni azt a megkülönböztető és egyedi karakterét a márkádnak, amellyel már könnyen meg tudod magadat különböztetni a versenytársaidtól.

Rengeteg ötleted  és inspirációd lesz a termékeid vagy szolgáltatásod fejlesztéséhez és teljesen tisztán fogod látni, hogy merre tartasz, milyen növekedési és fejlődési lehetőségek vannak előtted.

A piaci rések és lehetőségek feltárásával folyamatosan tudsz növekedni

Mindig te döntöd el, hogy melyik piaci igényre szeretnél vagy tudsz éppen reagálni. Ennek köszönhetően stabil növekedési pályára tudod állítani a márkádat. Nem szükséges azonnal az összes feltárt piaci résre és lehetőségre válaszolnod, válaszd azt, amelyikhez a jelenleg rendelkezésedre álló erőforrások elegendőek és amelyekben a legnagyobb növekedési lehetőséget látod.

Összegzés

Ez a modul segít neked, hogy meghatározd, melyek a még lefedetlen piaci rések és lehetőségek. Ez alapján el tudod dönteni, hogy ezek közül melyek azok az ügyfél vagy vásárlói igények, amelyekre a márkáddal válaszolni akarsz. Ennek köszönhetően stabil pozíciót tudsz magadnak kialakítani, amelyen el tudsz kezdeni növekedni, majd újabb alszegmensek igényeinek kiszolgálásával tovább tudsz növekedni – lépésről lépésre.

Kattints és ismerd meg a márkaépítés oktatás többi modulját is!