Ahhoz, hogy sok pénzt keress a vállalkozásodban stabil márkaalapokra van szükséged. Ezeket a stabil alapot pedig úgy tudod lefektetni, ha nagyon pontos és működő válaszaid vannak erre a 3 kérdésre:
Képzeld el, hogy a pénztermelő márkádhoz vezető ajtót ez a 3 Kulcs nyitja.
Az Első Kulcs azokat az információkat fedi fel előtted, hogy KIK a legértékesebb vevőid?
A Második Kulcs azt mutatja meg, hogy MIT kínálj ahhoz, hogy a legideálisabb választás legyél a vevőid számára?
A Harmadik Kulcs rejti azokat az eszközöket, hogy HOGYAN kommunikáld és értékesítsd a márkád termékeit és szolgáltatásait?
A trükk az, hogy csakis akkor tárul ki teljesen az ajtó, ha mindhárom Kulcs tudását és információját mesteri szintre fejlesztetted.
Számtalan vállalkozást láttam már hónapokig csak vegetálni és stagnálni a valódi elindulás és növekedés helyett.
Ez történik, ha megfelelő alapok nélkül kezdesz el különböző marketingkommunikációs eszközöket használni:
x A hirdetéseid és kommunikációs tartalmaid hidegen fognak hagyni mindenkit.
x A hirdetések csupán számlákat hoznak eredmények helyett.
x A weboldalad vagy a fizikai üzleted egy lakatlan sziget marad.
A Pénztermelő márkaépítés workshopokon azon dolgozunk, hogy a vállalkozásod márkájával több pénzt keress, mint eddig.
Képzeld el, milyen klassz érzés lesz, amikor
KIK a márkád legértékesebb vevői vagy ügyfelei?
19.900 Forint
MIT kínálj, hogy a te márkád legyen az ideális választás a vevőid és ügyfeleid számára?
79.900 Forint
HOGYAN kommunikáld és értékesítsd a márkád termékeit?
79.900 Forint
Mennyibe kerülne, ha kiszerveznéd másnak a marketingedet?
Ha egy ügynökséget bízol meg a teljes stratéga megalkotásával, az legalább 600.000 – 1.200.000 Ft
Egy átlagos marketing kivitelezési költség pedig a stratégia megalkotása nélkül kb. 100.000 Ft
Én ehelyett kínálok neked egy sokkal kedvezőbb árú megoldás, viszont 100%-ban szükség lesz rád a márkád építésében!
Szia, Nyilas Anita vagyok, márkaépítési szakértő és mentor!
20 év szakmai tapasztalattal abban segítem a vállalkozókat és cégeket, hogy sikeres márkát építsenek fel, aminek köszönhetően több bevételt tudnak szerezni és nyereségesebben tudnak működni, mint korábban.
A marketing és márkaépítési tapasztalataimat olyan nagyszerű cégeknél tanultam és tökéletesítettem, mint az Invitel, a Telekom, a BioTech USA és a Telenor.
Ma már a sikeres márkaépítés fortélyait tanítom az ügyfeleimnek úgy, hogy az a teljesen kezdők számára is könnyen érthető és azonnal a gyakorlatban is alkalmazható legyen.
A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ
A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát. Ha nem akarod engedélyezni a sütik használatát, akkor a böngésződ megfelelő beállításaiban tiltsd le cookie-k tárolását.