OMG! Egy vagyok a sok közül! Hogyan váljak láthatóvá?

Úgy érzed, hogy egy vagy a sok közül? Nem tudod, mit tegyél, hogy láthatóvá válj? Több ügyfelet és megrendelést szeretnél? Úgy tűnik, hiába a marketing, nem jönnek a várt eredmények és kezdesz egyre frusztráltabbá és csalódottabbá válni? Előre elárulom neked, a megoldás kulcsa a márkaépítés lesz.

Ha te is a fenti problémákkal és kérdésekkel szembesülsz, hidd el, teljesen megértelek! Tapasztalatból tudom, hogy ezek a gondolatok és érzések nem csak téged foglalkoztatnak, hanem időről időre szinte valamennyi vállalkozót.

A sikerhez nem elegendő kizárólag a szakmádhoz értened. Azt is tudnod kell, hogy hogyan add el magadat a piacon.

Az ügyfelek nagyon ritkán jelennek meg hosszú tömött sorokban csak úgy maguktól az ajtód előtt.

Bizony, a márkaépítést külön meg kell tanulni!

Jelenleg joggal érezheted azt, hogy keményen meg kell küzdened az ügyfelekért. Hogy látszólag hatalmas a konkurencia és nehezen tudsz kitűnni a hasonló szolgáltatásokat vagy megoldásokat kínáló versenytársaid közül.

Emellett ott a folyamatos árverseny is. Ha ügyfeleket akarsz szerezni, állandóan azt kell centizgetned, hogy mennyiért add a szolgáltatásodat, hogy biztosan tiéd legyen a megbízás, ám még neked is megérje – és sokszor bizony elég vékony jégen táncolsz.

Mindezeket tetőzve még az is gyakran előfordulhat, hogy végül kénytelen vagy mindent IS elvállalni, csak hogy a tiéd legyen egy-egy munka vagy megbízás – ami, legyünk őszinték, nem egy hálás feladat.

Megértem, ha ebbe belefáradtál…

Ha márkát építesz, nem sokáig kell az üzleti csatatéren időznöd!

Ha belevágsz a személyes márkád tudatos felépítésébe, akkor hamarosan olyan üzleti helyzetben találod magadat, ami pár héttel vagy hónappal korábban még elképzelhetetlennek tűnt.

Elkezdenek az érdeklődők, később pedig az ügyfelek és megrendelők megjelenni körülötted. Sőt, ezek az emberek már egyre konkrétabb és a te profilodhoz sokkal inkább passzoló elképzelésekkel jönnek hozzád. Azt tapasztalod, hogy egyre nő azoknak a száma, akik veled akarnak együttdolgozni vagy tőled szeretnék megkapni a megoldást a problémájukra.

Rövid időn belül már jóval nagyobb mozgástered lesz az áraidat tekintve is. És ami az egyik legjobb, hogy nem kell mindent IS elvállalnod, hanem nyugodtan fókuszálhatsz arra a területére a munkádnak, amit igazán szeretsz és amiben igazán jó vagy!

Szuperül hangzik, nem?

A márkaépítés, mint megoldás egy karnyújtásnyira van tőled!

Ha tetszik a gondolat, hogy az eddigieknél jóval hatékonyabban szerezz ügyfeleket és számodra is ideálisabb árakon dolgozz, nincs más teendőd, mint hogy kezdd el építeni a személyes márkádat!

Nem baj, ha most még nem tudod, hogyan csináld, ezért vagyok én itt – hogy támogassalak és segítselek az úton. Apró bébi-lépésekben haladva végigvezetlek az úton, és ígérem, igyekszem az út minden szakaszát érdekessé és élvezetessé tenni a számodra.

A márkád felépítése nem lesz bonyolult, ha követed azt a struktúrát, amit előkészítek neked. A legfontosabb, hogy mindig tartsd szem előtt a márkaépítés 3 alapszabályát.

A márkaépítés 3 alapszabálya

  1. Nagyon pontosan határozd meg, hogy kik a te célközönséged!
    A ’mindenki’ egyáltalán nem jó válasz. Erről még a későbbiekben sok szó esik majd.
    Minél pontosabban definiálod azon emberek csoportját, akik számára a szolgáltatásodat nyújtani akarod, annál eredményesebb és hatékonyabb leszel!
  2. Tudd, hogy mit kínálj a célcsoportod tagjai számára ahhoz, hogy te legyél a tuti biztos választás a számukra!
    Ehhez az a feladatod, hogy megértsd, mire vágynak, mit szeretnének, mik a félelmeik és kínálj a számukra legégetőbb vagy legfontosabb problémákra megoldást!
  3. Dolgozd ki részletesen, hogyan fogod elérni és megtartani a célcsoportod figyelmét!
    Ez gyakorlatilag a teljeskörű márkaélményt jelenti, amit az ügyfeleid tapasztalnak, amikor bármilyen módon kapcsolatba kerülnek a márkáddal.

Vágj bele és meglátod, az út gyönyörűen kibontja magát előtted, csak indulj el rajta!

Ha van egy szabad órád, vonulj el egy nyugodt helyre és vidd magaddal a kávédat vagy a kedvenc teádat. Vedd elő a ’Személyes márkaépítés lépésről lépésre’ című e-könyvet – innen ingyen le tudod tölteni, ha eddig még nem tetted -, fogj egy jegyzetfüzetet és egy tollat, és kezdd el jegyzetelni az ötleteidet és gondolataidat, amelyekre a minikönyv inspirál téged!

Ha pedig jön egy jó gondolatod, ne várj vele, ne halogasd, cselekedj aszerint!

Ui: Ha inspirációra és extra támogatásra van szükséged, csatlakozz be a Brandfulness – Tudatos márkaépítés zárt facebook csoportba, ahol tudsz kérdezni is tőlem, illetve további extra segédanyagokat osztok meg veled.

Ha pedig úgy érzed, hogy arra van szükséged, hogy teljesen személyreszabottan támogassalak a márkád építésében, akkor jelentkezz a Márkaépítés Mentor Programomba, amiről ide kattintva tudsz bővebben olvasni.

Nagyon sikeres márkaépítést kívánok neked!