Szeretnél egy saját márkát, amire igazán büszke lehetsz? Teljesen megértelek! Egy sikeres márka tulajdonosának lenni szuper dolog.

Ha megérett benned az elhatározás, hogy tudatosan akarsz márkát építeni, és valami egyedit és kiemelkedőt akarsz létrehozni, illetve van kapacitásod arra, hogy tevőlegesen is foglalkozz a márkáddal, akkor a legjobb helyen vagy!

Psszt… mielőtt jobban belemélyedünk, elárulok neked két dolgot, amibe eddig talán még nem gondoltál bele…

Nagyon sok vállalkozó vágyik arra, hogy sikeres márkát hozzon létre. A legtöbben ezt egy elérhetetlen álomnak gondolják. Pedig nem az! Ők egyszerűen csak nem tudják, hogyan kell márkát építeni, és veled ellentétben nem is tesznek erőfeszítéseket annak érdekében, hogy megtanulják.

Azt se felejtsd el, hogy a ma befutott márkák és sikeres emberek is egykor a semmiből indultak. És azért lettek ennyire népszerűek, mert mind megértették, megtanulták és kitartóan gyakorolták a márkaépítés módszereit.

Ha szeretnél saját sikeres márkát, akkor kezd el építeni!

Nem baj, ha nem tudod, hogyan. Ahhoz itt vagyok én.

Nem kell, hogy rendelkezz marketing tudással, mert 20 év marketing szakmai tapasztalattal a hátam mögött szakértőként és a személyes mentorodként minden szükséges alapot elmagyarázok és megtanítok neked! 
Ha többet akarsz megtudni a szakmai múltamról, olvass rólam többet itt.

A lelkesedéseddel, a kitartásoddal és az én szakmai tudásommal és támogatásommal Te is létre tudod hozni azt a sikeres márkát, amire mindig is vágytál!

Tetszik a gondolat? Akkor maradj velem és tudj meg többet!

Márkaépítés és márkamarketing mentorálás 360 fokban

Meggyőződésem, hogy a sikeres márka építéséhez ez a 4 pillér kell:

Márkastratégia

Megvalósítási terv

Cselekvés

Motiváló közeg

Én mind a 4 dologban támogatlak Téged!

A mentori támogatásom magában foglalja a márkád teljes marketing és értékesítési területek stratégiai és tervezési szintű vonatkozásait, hiszen mindennek mindennel összhangban kell működnie a siker érdekében.

A konzultációk alkalmával alaposan körbejárjuk a legfontosabb területeket és kidolgozzuk a céljaidhoz vezető stratégiádat és megvalósítási terveket.

Végeredményül komplett marketing és értékesítési stratégiád lesz, gyakorlati megvalósításra lefordított tervekkel, ami iránytűként szolgál neked a jövőben.

A mentorálási folyamat eredményeként többek között ezeket mind tudni fogod:

Nagyon pontosan meghatározzuk és megértjük a célcsoportodat, akik a te ideális vevőid vagy ügyfeleid lesznek

Beleássuk magunkat a piaci és versenykörnyezetbe

Kialakítjuk a márkaplatformodat, azaz a márkád összes egyedi és megkülönböztető elemét

Hozzáigazítjuk minden márkaelemedet a kiválasztott célpiacok egyedi igényeihez

Ha szükséges, akár több márkaplatformot is létrehozunk a kiválasztott célpiacok és szegmensek függvényében

Feltérképezzük a lehetséges kommunikációs csatornákat és kidolgozzuk a megfelelő stratégiákat ezekre

Átnézzük az értékesítési folyamataidat és optimalizáljuk azokat

Kidolgozzuk a szolgáltatás vagy termék struktúrádat, ár és promóciós stratégiáidat

Beazonosítjuk és tökéletesítjük az ügyfél vagy vásárlói-élményt a márkádhoz kapcsolódóan

Ne aggódj, ha ez most hirtelen soknak tűnik és még sohasem csináltál ilyet! Nemcsak hogy elmagyarázok és megtanítok neked mindent, hanem melletted leszek és támogatom minden lépésedet.
Ne feledd, még most tanulod meg éppen, hogyan kell márkát építeni, nem kell benne profinak lenned. 😉

Több részletre vagy kíváncsi, akkor olvass tovább!

Hogyan történik a mentorálás?

A mentorálás során ‘workshop’ jellegűen dolgozunk együtt, és az én szaktudásom mellett a Te erőforrásaidra és idődre is szükségünk lesz.

Nagy rajongója vagyok az összeszedettségnek, a rendszereknek és folyamatoknak, így a velem való közös munka során Te is erre számíthatsz.

Lépésről lépésre, nagyon logikus, átlátható és strukturált módon haladunk előre. Minden alkalommal meghatározott témával foglalkozunk, amihez segédanyagokat és gyakorlati feladatlapokat kapsz.

Ellátlak minden szükséges tudással és instrukcióval a következő lépés megtételéhez és szakmailag végig segítelek a folyamaton, támogatlak azokon a pontokon, ahol elakadsz.

Ha pedig egy-egy lépésnél speciális szaktudásra vagy a kivitelezésben segítségre van szükséged, a csapatommal szívesen segítünk.

A folyamatot tökéletesen a Te kapacitásaidhoz és erőforrásaidhoz igazítjuk. Tudunk gyorsabban és lassabban is haladni, ahogyan neked az a legmegfelelőbb.

A dinamikus haladás érdekében azt javaslom, hogy hetente kezdjünk egy-egy újabb lépés megtervezésébe vagy kidolgozásába. Az időigényesebb háttérfeladatok miatt pedig időnként ezeket akár ritkíthatjuk is.

A mentorálás költsége töredéke annak, mintha kivitelező szakembert vagy csapatot bízol meg a munkával


A konzultációk díja 20.000 Ft alkalmanként. A szükséges alkalmak száma azonban egyénenként teljesen változó.

Az üzleted összetettségétől függően általában 10-20 alkalom szükséges a teljes stratégiai terv és a megvalósítási lépések átbeszéléséhez.

Ez az összeg töredéke annak, mintha egy marketing ügynökséget bíznál meg a stratégiád kialakításával és a megvalósítással, cserébe, -ahogyan olvastad már – a Te gondolataidra, munkádra, idődre és lelkesedésedre lesz szükségünk, hogy a márkád valóban azzal a tartalommal teljen meg, amivel Te azt megálmodod.

Ha még bizonytalan vagy abban, hogy érdemes-e komolyan venned a márkaépítést, itt van még pár szempont, amit fontolj meg!

Egy jól felépített márka nagyon sok lehetőséget hordoz magában. Ezekről bővebben ebben a cikkben olvashatsz, de a lényeget kiemelem ide:

A népszerű márka további előnye, hogy:

És ha még mindig dilemmázol, akkor íme néhány újabb szempont, amit az üzleti sikereiden túl egyéni sikerként is elkönyvelhetsz majd a közös munkánk eredményeképpen 🙂

Konzultálhatunk online vagy személyesen Budapesten a Ferenciek terén – ahogyan neked a legkényelmesebb.

Könnyen kapcsolatba tudsz lépni velem itt az oldal alján, a jobb sorokban lévő messenger ikonra kattintva, vagy megtalálod az elérhetőségeimet a weboldalam tetején és alján is.

Remélem, hamarosan találkozunk!