Márkaépítés egyéni mentor program

Az márkaépítés egyéni mentor program ideális választás a számodra, ha a márkád építésével a saját tempódban akarsz haladni és azt szeretnéd, hogy személyreszabott tanácsokkal és javaslatokkal lássalak el.

Végeredményül egy komplett márka, marketing és értékesítési stratégiád lesz, gyakorlati megvalósításra lefordított tervekkel, ami iránytűként szolgál neked a jövőben.

Felbecsülhetetlen értékű előnyre teszel szert annak köszönhetően, hogy pontosan tudod majd:

KIK a célcsoportod?

MIT kínálj, hogy a Te márkád legyen az ideális választás a számukra?

  • HOGYAN prezentáld a márkádat a célcsoportod felé?

Hogyan történik az egyéni mentorálás?

A közös munkánk során az én szaktudásom mellett a Te lelkesedésedre, erőforrásaidra és idődre is szükségünk lesz.

Ahogyan azt a márkaépítés oktatás bevezető oldalon már olvashattad, nagy rajongója vagyok az összeszedettségnek, a rendszereknek és folyamatoknak, így a velem való közös munka során Te is erre számíthatsz.

A folyamatunk során lépésről lépésére, nagyon logikus, átlátható és strukturált módon dolgozunk, teljesen a Te tempódhoz és háttértudásodhoz igazodva, hol bébi-lépésekkel, hogy tempósabban haladunk. 

Ellátlak minden szükséges tudással és instrukcióval a következő lépés megtételéhez. Emellett személyreszabott tanácsokkal és javaslatokkal is támogatom a márkádat.

Az egyéni mentorálás során 12 fő témakörrel foglalkozunk

Mind a 12 témakörhöz tartozik 1-1 munkafüzet. Ezek a munkafüzetek tartalmazzák az adott témakörhöz tartozó elméleti tudásanyagokat, illetve a kapcsolódó gyakorlatokat. Mindegyik témánál elmagyarázom a szükséges szakmai hátteret, utána pedig azonnal elkezded ezeket a gyakorlatban is alkalmazni.

Ezekkel a fő témakörrel foglalkozunk:

  • Márkaépítés alapok és célok
  • Célcsoport meghatározása
  • Versenytárs elemzés és piacfeltárás
  • Célcsoport kutatás
  • Célcsoport mélyebb megértése
  • Piaci rések és lehetőségek
  • A márkaszemélyiség kialakítása
  • Termékportfólió és árstratégia
  • Márkakommunikáció
  • Tartalommarketing
  • Marketing roadmap
  • Marketing kampány
  • Ne aggódj, ha ez most hirtelen soknak tűnik és még sohasem csináltál ilyet! Nemcsak hogy elmagyarázok és megtanítok neked mindent, hanem melletted leszek és támogatom minden lépésedet.
    Ne feledd, még most tanulod meg éppen, hogyan kell márkát építeni, nem kell benne profinak lenned. 😉

    Az márkaépítés egyéni mentor program időtartama

    Az egyéni mentor program összesen 24 alkalomból áll, amikor személyesen vagy online konzultálunk.

    Minden modulra 2 konzultációs alkalmat szánunk, az első rendszerint hosszabb, 1-1,5 óra hosszúságú, a második rövidebb, ez általában 0,5 – 1 órát vesz igénybe.

    A folyamatot tökéletesen a Te kapacitásaidhoz és erőforrásaidhoz igazítjuk. Tudunk gyorsabban és lassabban is haladni, ahogyan neked az a legmegfelelőbb.

    A dinamikus haladás érdekében azt javaslom, hogy hetente kezdjünk egy-egy újabb lépés megtervezésébe vagy kidolgozásába. Az időigényesebb háttérfeladatok miatt pedig időnként ezeket akár ritkíthatjuk is.

    Több részletre vagy kíváncsi, akkor olvass tovább!

    A márkaépítés egyéni mentor program díja

    Ahogyan azt már biztosan sejted, a márkaépítés mentorálás költsége sokkal alacsonyabb, mintha kivitelező szakembert vagy csapatot bízol meg a munkával.

    A márkaépítés egyéni mentor program összesen 360.000 Ft-ba kerül. Ez az összeg magában foglalja a 12 tananyag modult és a kapcsolódó 24 konzultációs alkalmat, a munkafüzeteket és a személyes szakmai támogatásomat. A konzultációk díját rendezheted modulonként is, amely 30.000 Ft. Azonban, mivel a modulok szervesen egymásra épülnek, csak egy-egy modul megvásárlására nincs lehetőség.

    Ez az összeg töredéke annak, mintha egy marketing ügynökséget bíznál meg a stratégiád kialakításával és a megvalósítással, cserébe, -ahogyan olvastad már – a Te gondolataidra, munkádra, idődre és lelkesedésedre lesz szükségünk, hogy a márkád valóban azzal a tartalommal teljen meg, amivel Te azt megálmodod.

    Miért vedd komolyan venned a márkaépítést?

    Egy jól felépített márka nagyon sok lehetőséget hordoz magában. Ezekről bővebben ebben a cikkben olvashatsz, de a lényeget kiemelem ide:

  • A jó márka segít kiemelkedni a tömegből, így láthatóvá válsz
  • A jól felépített márka pont azokat a vevőket és ügyfeleket vonzza, akiknek értékesíteni akarsz
  • A jó márka nagyban növeli az újravásárlás és az ügyfélmegtartás esélyeit
  • Népszerű márkával könnyebben tudsz magasabb áron is értékesíteni
  • Erős márkával könnyebb újabb termékeket és szolgáltatásokat eladni
  • Egy jó márka lerövidíti a vásárlók döntéshozatali folyamatait, így gyorsabban ‘eladja magát’
  • Egy erős márkával hatással és befolyással tudsz lenni a célcsoportod tagjaira
  • A tudatosan épített márkádnak köszönhetően at erőforrásaidat a leghatékonyabban tudod felhasználni
  • Egy jó márkával sokkal könnyebben találsz üzleti és együttműködő partnereket is
  • Az egyéni mentor programon való részvételeddel csak nyerhetsz!

    Konzultálhatunk online vagy személyesen Budapesten – ahogyan neked a legkényelmesebb.

    Remélem, hamarosan találkozunk!

    Anita

    A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

    A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát. Ha nem akarod engedélyezni a sütik használatát, akkor a böngésződ megfelelő beállításaiban tiltsd le cookie-k tárolását.

    Bezárás