A módszer, amely segítségével az ötleted egy sok bevételt hozó márkává válik

A megfelelő marketing és értékesítési stratégia, valamint a siker összetevőkkel átitatott gondolkodásmódod együttesen hozzák létre azt a sikeres márkát, amiről mindig is álmodtál. Ez a Brandfulness.

Több mint 20 éve foglalkozok márkák építésével.

Az évek során felismertem, hogy a valódi különbséget az egyes márkák sikeressége mögött nem feltétlenül az ötlet vagy a tőke jelentik, hanem az a láthatatlan összetevő, az a mindset (azaz gondolkodásbeli hozzáállás), amit én siker összetevőnek neveztem el.

A legtökéletesebb megvalósítás sem ér semmit, ha téves alapokon nyugszik.

Éveken át figyeltem, mi jellemzi a sikeres márkák tulajdonosait. Emellett figyelmet fordítottam azokra az akadályokra, buktatókra és nehézségekre is, amivel a márkaépítés során a legtöbben találkozunk.

Mindezeken megfigyeléseim és saját tapasztalataim alapján állítottam össze a siker összetevőket. Ezekkel a siker összetevőkkel ötvöztem a 20 évnyi marketing, értékesítési és márkaépítési szaktudásomat. Így jött létre a Brandfulness.

A Brandfulness a siker összetevőknek köszönhetően sokkal több, mint puszta marketing és értékesítés támogatás a márkák számára. A Brandfulness az a sikerrecept, amit a legjobb szívvel ajánlok minden olyan vállalkozó társamnak, akik a márkájuk és a bevételeik növekedését tűzték ki célul, és valóban hatékonyan akarnak haladni, miközben megőrzik a munka-magánéletük egyensúlyát.

Nyilas Anita

Alapító, Brandfulness

A Brandfulness módszer siker összetevői

Fenntarthatóság

A márkaépítés nem sprint, hanem maraton. Ezért a szokások és tevékenységek olyan rendszerét kell megalkotnunk, amelyik hosszú távon fenntartható és lelkesítő. A Brandfulness módszertan egyik alapelve, hogy elkerüljük a 12-14 órás munkanapokat, valamint a túlterheltségből és feladatlistákból eredő nyomást.

Hatékonyság

A kevesebb több – amennyiben az erőforrásainkat a megfelelő eszközökre és lépésekre fókuszáljuk. Az elérhető megoldások közül igyekszünk mindig a leghatékonyabbat alkalmazni. Ehhez rendszeresen kiértékeljük a lehetőségeket és azt választjuk, ami a legkevesebb erőforrás befektetéssel a legjobb eredményt hozza.

Játékosság

Az agyunk munkára fogásának egyik legjobb eszköze a játékosság. Ha azt szeretnénk, hogy a vállalkozásunk és a márkánk építése ne egy nyomasztó feladathalmazzá váljon listákkal és kötelező teendőkkel, akkor másképp kell azt becsomagolnunk az elménk számára.

Egyszerűsítés

A lehetőségek és megvalósítási módszerek száma végtelen. Ezekben az útvesztőkben könnyű elveszni és a dolgokat agyonbonyolítani. A cél az, hogy minden sallangtól mentesen építsük a márkánkat, törekedjünk az egyszerűségre, ami a valódi lényegre koncentrál.

Objektivitás

A márkaépítés amellett, hogy üzleti tevékenység, valójában egy masszív érzelmi utazás is – hullámhegyekkel és völgyekkel. A sikerhez fontos azonban, hogy objektívek maradjunk és tények alapján döntsünk, ezért minden fontos tényezőt mérünk, nyomonkövetünk és tények alapján döntünk.

Összpontosítás

A digitális világgal meg kell tanulni tudatosan együttélni. Napról napra egyre több információval bombázzák az agyunkat és szó szerint szétrángatják a figyelmünket, ami az időnk mellett a másik legértékesebb erőforrásunk. A pénz csupán a harmadik. Ezeket mind összpontosítanunk kell a siker érdekében.

Tervezés

A jó stratégia nem elég, kell hozzá egy megfelelő cselekvési terv is, amit aztán következetesen végre is hajtunk. A tervek segítenek abban, hogy lássuk a következő lépést és hogy kitartóan és állhatatosan haladjunk a célunk felé.

Rendszerezettség

Csak akkor tudunk hatékonyan haladni, amikor rendszerezetten működünk. Ehhez szükség szerint akár új szokásokat is ki kell alakítanunk. A cél az, hogy beleszeressünk a folyamatba – az eredmények pedig onnantól maguktól jönnek.

Készen állsz rá, hogy az ötleted egy sok bevételt hozó márkává váljon?

Tegyél meg valamit már ma a sikeres márkádért! A leghosszabb út is az első lépéssel kezdődik.

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát. Ha nem akarod engedélyezni a sütik használatát, akkor a böngésződ megfelelő beállításaiban tiltsd le cookie-k tárolását.

Bezárás