A megfelelő tudati beállítottság, a sikeres márkaépítés egyik pillére

A munkám során beazonosítottam 5 nagyon fontos pillért ahhoz, hogy valóban sikeres üzleti márkát tudjunk felépíteni.

Ezek közül az első, a megfelelő tudati beállítottság, azaz a ‘mindset’.

Tudnod kell, hogy mindenki, még a ma legnagyobb és legsikeresebb márkák mögött lévő emberek is egykor a nulláról, a semmiből indultak.

Nemrég olvastam egy remek posztot a közösségi médiában, miszerint kizárólag a gödör kiásását lehet a csúcson elkezdeni. Ez akkor nagyon megmosolyogtatott és teljesen egyetértek vele.

Tudom, hogy sokan közületek türelmetlenek, bizonytalanok, tele vagytok kételyekkel és szeretnétek mielőbb sikereket elérni. Szeretnétek mielőbb látni, hogy amit csináltok, annak van értelme és jó lesz.

Ez az érzés teljesen természetes. Velem is számtalanszor megesik, hogy legszívesebben előre szaladnék az időben, hogy lássam, hová vezetnek az egyes döntéseim és lépéseim. Ezt azonban egyikőnk sem teheti meg.

Így nem marad más hátra, mint az, hogy hiszel önmagadban. Hiszel a céljaidban és a szándékod azon erejében, hogy Te is fel tudod építeni a saját sikeres üzleti márkádat.

A legsikeresebb márkák mögött lévő embereknek is pontosan ennyijük volt. A céljaik, a hitük, az elszántságuk, a kitartásuk és a cselekedeteik.

Ha mindezeket észben tartod és az út természetes velejárójának fogadod el, máris könnyebben fogod venni a buktatókat és a nehézségeket.

Sőt, ezzel a hozzáállással belekerülsz az emberek azon kis százalékába, akik a legnagyobb valószínűséggel építik fel álmaik márkáját.